Nuevo Modulo "Linea Gustav"

Página 2 de 2. Precedente  1, 2

Ver el tema anterior Ver el tema siguiente Ir abajo

Re: Nuevo Modulo "Linea Gustav"

Mensaje por Boce el Miér 03 Abr 2013, 7:49 pm

It boasts a host of new units, campaigns, maps and scenarios, and several brand new features, such as AA Guns, Seasons (snow!), a new "Movie lighting" shader mode, and more.

Y lo de Movie lighting mode?

Boce



Envíos 912

https://www.maps-for-cm2.com/

Volver arriba Ir abajo

Re: Nuevo Modulo "Linea Gustav"

Mensaje por Invitado el Miér 03 Abr 2013, 10:40 pm

Boce escribió:It boasts a host of new units, campaigns, maps and scenarios, and several brand new features, such as AA Guns, Seasons (snow!), a new "Movie lighting" shader mode, and more.

Y lo de Movie lighting mode?
Esos son los focos que utilizan en los rodajes de las películas, un modo especial de sombras, por lo que se ve.
avatar
Invitado
Invitado


Volver arriba Ir abajo

Re: Nuevo Modulo "Linea Gustav"

Mensaje por Boce el Jue 04 Abr 2013, 11:38 am



Sera esto??

Saludos.
avatar
Boce



Envíos 912 Pirata
Localización - Address Bilbao
CMBB CMAK CMSF CMSF/B CMSF/M CM/Afganistan CMBN v4 CMCW CMFI v2 (Motor v4) LineaGustav CMRT v2 (Motor v4) CMFB v2 (Motor v4) CMBS v1 (Motor v3)
Matrix Games Patadox Interactive

https://www.maps-for-cm2.com/

Volver arriba Ir abajo

Re: Nuevo Modulo "Linea Gustav"

Mensaje por Boce el Vie 05 Abr 2013, 4:24 am

Nuevos videos......







avatar
Boce



Envíos 912 Pirata
Localización - Address Bilbao
CMBB CMAK CMSF CMSF/B CMSF/M CM/Afganistan CMBN v4 CMCW CMFI v2 (Motor v4) LineaGustav CMRT v2 (Motor v4) CMFB v2 (Motor v4) CMBS v1 (Motor v3)
Matrix Games Patadox Interactive

https://www.maps-for-cm2.com/

Volver arriba Ir abajo

Re: Nuevo Modulo "Linea Gustav"

Mensaje por Boce el Vie 05 Abr 2013, 11:38 pm

-Los vehículos incluirán variantes en las texturas que permitirán tener diferentes camuflajes dependiendo del teatro y la época del año...................

-Vendra con al menos 20 escenarios ademas de las 4 campañas......

-Habra AAA en el CMBN via modulo MarketGarden....
avatar
Boce



Envíos 912 Pirata
Localización - Address Bilbao
CMBB CMAK CMSF CMSF/B CMSF/M CM/Afganistan CMBN v4 CMCW CMFI v2 (Motor v4) LineaGustav CMRT v2 (Motor v4) CMFB v2 (Motor v4) CMBS v1 (Motor v3)
Matrix Games Patadox Interactive

https://www.maps-for-cm2.com/

Volver arriba Ir abajo

Re: Nuevo Modulo "Linea Gustav"

Mensaje por Boce el Jue 11 Abr 2013, 11:16 pm

avatar
Boce



Envíos 912 Pirata
Localización - Address Bilbao
CMBB CMAK CMSF CMSF/B CMSF/M CM/Afganistan CMBN v4 CMCW CMFI v2 (Motor v4) LineaGustav CMRT v2 (Motor v4) CMFB v2 (Motor v4) CMBS v1 (Motor v3)
Matrix Games Patadox Interactive

https://www.maps-for-cm2.com/

Volver arriba Ir abajo

Re: Nuevo Modulo "Linea Gustav"

Mensaje por Boce el Jue 30 Mayo 2013, 5:16 pm

Bueno el modulo ya ha salido ...hace casi una semana.Yo ya lo tengo.

Ademas para el que quiera probarlo ha salido la demo:

Updated v1.10 Combat Mission Fortress Italy demo released!
CMFI News
Thursday, 30 May 2013

A new updated (v1.10) free demo of COMBAT MISSION: FORTRESS ITALY is available for both the PC and Mac OS X platforms, includng one additional scenario and new game engine features from the "Gustav Line" module. This free demo version contains limited functionality and content to showcase the full version of the game, which can be purchased at www.battlefront.com.

DEMO VERSION LIMITATIONS:

four scenarios are playable:
10 April, 1944, San Pietro
The Fallschirmjäger square off against the British! On a cold, misty spring morning, a massive German Elefant tank hunter has become mired in the deep mud of a stream bed. The task of defending the trapped beast falls upon a force of German paratroopers from the 12th Fallschirmjäger Regiment. The relentless Allied advance threatens to overwhelm them as the British Hampshire Regiment attacks with their leading rifle company. Featured in this mission are the Elefant tank hunter, the turretless Stuart Recce, the Daimler Dingo scout car, and the LG 40 7.5 cm recoilless gun.
QuickBattles are disabled (but the QB setup screen is visible)
multiplayer modes (PBEM/TCP) are fully enabled
the Scenario Editor is enabled and fully functional, but it will not allow you to purchase units, load, or save any maps
contains nag screens during launch end exit of the demo.
avatar
Boce



Envíos 912 Pirata
Localización - Address Bilbao
CMBB CMAK CMSF CMSF/B CMSF/M CM/Afganistan CMBN v4 CMCW CMFI v2 (Motor v4) LineaGustav CMRT v2 (Motor v4) CMFB v2 (Motor v4) CMBS v1 (Motor v3)
Matrix Games Patadox Interactive

https://www.maps-for-cm2.com/

Volver arriba Ir abajo

Re: Nuevo Modulo "Linea Gustav"

Mensaje por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Volver arriba Ir abajo

Página 2 de 2. Precedente  1, 2

Ver el tema anterior Ver el tema siguiente Volver arriba


 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.